Pentru a transforma o idee într-o întreprindere de suscces, trebuie să te cunoşti bine pe tine, să înțelegeți elementele de bază ale unei întreprinderi, să știți cum să construiți relații, cum să motivația și să gestioneyi schimbările. O strategie de conducere personală este un plan de acțiune pentru dobândirea și stăpânirea acestor abilități de bază.
După cum am scris într- un articole Derek Lidow, începeți să evaluați motivațiile, trăsăturile și abilitățile dvs actuale. Apoi, sa vă consultaţi cu mentorul care vă oferă sfaturi și asistență, scrieți un rezumat al locului în care simțiți mai bine, pe măsură ce vă începeți călătoria în afaceri sau în propria dezvoltare. Ce te motivează cu adevărat? Ce trăsături sunt de natură să vă ajute sau să vă țină pe loc? Pe o scară care pornește de la bază la competență, pentru a stăpâni la cel mai bine din nişă, cât de buni sunteți la aptitudinile de bază?
Odată ce ați stabilit aceste principii – toate acestea neapărat s-au concentrat asupra trecutului și prezentului dvs. – sunteți gata să vă adresați viitorului: acțiunile pe care intenționați să le întreprindeți pentru a dobândi, dezvolta și stăpâni abilitățile necesare pentru a deveni un antreprenor de succes. Dacă găsiți perspectiva descurajantă, încercați să rupeți documentul în jos în aceste părți gestionabile:
Nu există nici o modalitate corectă sau greșită de a vă planifica planul de dezvoltare. Singura cerință este să fie scrisă – un Ghid. Dincolo de asta, ar trebui să o faceți în orice formă pe care credeți că o va convinge să vă respectaţi promisiunile. Dacă aceste forme sunt suficiente pentru dvs., este bine. Dar puteți lua în considerare și alte forme – un eseu, de exemplu, sau un CV imaginar cu datele viitoare prin care ați dobândit abilitățile necesare.
Sau puteți să o scrieți ca și cum ar fi o revizuire a performanței de către o terță parte neutră: “Deși Karen este bună în motivarea altora și construirea de relații, ea nu are o înțelegere a principiilor de bază ale întreprinderii, pe care trebuie să le dobândească în următoarele șase luni dacă se implică pentru a reusi. Ea ar trebui să se înscrie într-un program executiv de seară la școala de afaceri a universității locale sau la cursurile unui mentor. “Dacă vă vedeţi pe măsură ce vă imaginați ca un om de succes ar putea să vă dea un plus psihologic de care aveți nevoie pentru a face față planului dumneavoastră.
Poate cel mai eficient taskmaster ești tu. Dacă da, încercați să scrieți planul de acțiune ca pe o autobiografie în viitor. Alegeți un termen limită până la care doriți să vă dezvoltaţi o anumită abilitate și să scrieți despre ea ca și cum ați fi trecut deja: În toamna anului 2015, când am văzut în cele din urmă cum aroganța mea percepută înstrăinează membri valoroși din echipa mea, am căutat un executiv antrenor care m-a învățat în abilitățile de ascultare; Am citit câteva din literatura recenta despre atenție, am luat meditație despre atenție și am vorbit sincer cu mentorul meu despre experiența lui cu colegii pe care îi percepea arogant. Din aceste activități, am dezvoltat în curând o modalitate mai eficientă de a colabora cu membrii echipei fără a fi neautorizată, pentru că am învățat, de asemenea, cauzele profunde ale nerăbdării și excitabilității mele.
Ideea este de a alege orice formă este cel mai probabil să te facă să te ții responsabil. În cele din urmă, ar trebui să concretizaţi sarcina de a vă dezvolta același angajament, angajament și energie pe care le aduceți dezvoltării personale şi a ideii de afaceri. În caz contrar, ambele sunt susceptibile de a se realizate.
Un Brand este o promisiune dată vouă personal!