Setările perfecte pentru o campanie Google AdWords

O alegere greșită și campania dvs. publicitară ar putea mușca praful. În schimb, urmați sfatul acestui expert pentru a obține campania dvs. Google AdWords chiar de la început.

 

Când este timpul să alegeți cele mai bune setări pentru o campanie Google AdWords, accesați fila “Campanii” din Contul dvs. AdWords și faceți clic pe butonul albastru “+”. Veți primi multe opțiuni diferite, dar vom examina setările principale pe care trebuie să vă concentrați. Și nu vă faceți griji – puteți ajusta sau reseta majoritatea acestor setări mai târziu.

  • Tipul campaniei
  • Aveți cinci opțiuni pentru campanii noi:
  • Rețeaua de căutare
  • Rețeaua de afișare
  • Cumpărături
  • Video
  • Aplicație universală

Dacă sunteți utilizator pentru prima dată, începeți cu prima opțiune, “Rețeaua de căutare“. Aceasta este abordarea cea mai directă și este zona pe care ar trebui să o căutați să o conduceți înainte de a vă ramifica în alte zone ale rețelelor Google.

Apoi, alegeți “Toate funcțiile“. (Nu lăsați campania setată la “Standard“.) Acest lucru vă va asigura accesul deplin la fiecare setare și facilitate ulterior.

Numele campaniei – alegeți un nume care este semnificativ și util pentru dvs.

Alegerea rețelelor – Pentru moment, dezactivați-le astfel încât anunțurile dvs. să apară numai în paginile principale de căutare ale Google, cum ar fi Google.com, etc.

Alegeţi Dispozitivul – Anunțurile vor fi afișate în mod implicit pe toate dispozitivele eligibile. Nu puteți ajusta acest lucru aici; acest lucru se face ulterior, odată ce campania dvs. este înființată.

Sigur, avem de configurat Locație, Limba, Strategie de licitare, Suma licitată implicită, Buget zilnic, etc

La Metoda de livrare avem două opțiuni pentru modul în care Google își cheltuiește bugetul zilnic: Standard şi Accelerat, unde Google va afișa anunțurile dvs. rapid, chiar dacă aceasta înseamnă că vă atingeți bugetul zilnic înainte de răsăritul soarelui.

Vă recomandăm să programaţi timpul dvs din 25 septembrie, unde două zile pe săptămână, Tudor Placinta – specialist Google Adwords, ne va oferi un Curs Practic – Google Ads pentru începători cu informații care ne vor ajuta să obțineți mai multe clicuri de la Google pentru mai puțini bani.

Vom afla cum să convertiți mai mulți vizitatori către cumpărători și să faceți din afacerea dvs. online mult mai eficient decât oricând.

La aceste cursuri, vom afla toate etapele rapide pe care le puteți lua pentru a lansa prima dvs. campanie Google AdWords.

Începeți acum și înregistrați-vă. Ştiu că la asemenea Cursuri veţi descoperi cel mai important –
secrete de a stoarce şi ultimului pic de valoare din bugetul Google AdWords.

Discutăm după, iar acum, vino cu noi să facem o echipă!