.

Branding-ul personal a devenit o cerință pentru cei care îşi doresc să găsească un loc de muncă mai bun, o carieră mai importantă, să-și dezvolte afacerea sau să întâlnească prieteni noi de succes.

Aceasta este o practică a oamenilor ca brand – un proces continuu de perfecţionare a imaginii şi influienţarea părerilor celorlalți despre dânsul.

Toată lumea are un brand personal, indiferent dacă știe sau nu despre aceasta. Important este ca să dezvoltăm un brand personal puternic, atractiv și vizibil.

De ce este nevoie de un brand personal?

  • Oportunităţile te găsesc.

Când brandul dvs este unul atractiv, companiile doresc să apeleze la serviciile voastre. O imagine creată prin mediile sociale – păreri expuse public în presă sau tv, impresiile lăsate persoanelor cu funcţie de decizie, contribuie la faptul, că mulţi şi-ar dori să colaboreze cu dvs.

  • Puterea rețelelor online

Când aveți un brand personal convingător, influient, oamenii se vor conecta cu tine. Vor interacţiona pentru a şti părerea ta despre un eveniment sau o situaţie nou creată. La fel, când organizezi un eveniment online, ai posibilitatea să te promovezi, atât profesional, cât și personal. Simpatizanţii tăi pot deveni clienţii serviciilor sau produselor tale, la fel, vor împărtăși opiniile tale.

Lucruri pe care le puteți face astăzi pentru a câştiga mai multe bani zilnic

  • Construiți-vă afacerea.

Un brand personal puternic, cu imagine bună are mai multe șanse de a colabora cu companile. Exemple bune sunt Richard Branson, Elon Musk, Mark Cuban, Mark Zuckerberg, Bill Gates, Fred Smith, Warren Buffet și chiar Donald Trump – al cărui brand personal este mai puternic decât afacerile lor. Unde ar fi companiile lor fără brandurile personale evidente?

  • Atrage angajați.

Aproximativ 84% din managerii de angajare folosesc social media pentru a angaja – 96% folosesc Linkedin, iar 53% folosesc Twitter. Totuşi, cea mai relevantă statistică,  66% din managerii, folosesc Facebook pentru a angaja. Ei vor să te cunoască ca persoană și să înțeleagă dacă ai şanse să te încadrezi în cultura corporativă.

Este o abordare logică pentru selectarea celor mai buni candidați. Candidatul A are un CV impresionant. Candidatul B are un CV similar impresionant, dar brandul lor personal puternic arată că are un blog cu articole relevante pentru afacerea companiei, disctribuie știri și idei din domeniu, participă la maratoane și se oferă voluntar pentru caritate. Cine crezi că primește slujba?

Citiţi continuare