E cunoscut că oamenii fac parteneriate cu cei în care au încredere. Iar dacă există măcar un singur motiv pentru care ar trebui să investim, este acela de a investi în propria dezvoltare, în creșterea fiecăruia ca un brand personal. Vânzările și marketingul sunt doar instrumente asemenea întâlnirilor în calitate de brand şi suntem atrași de oamenii cu care ne simțim confortabil şi importanţi.
Astăzi majoritatea fac eforturi pentru a-şi crea o imagine prin social media şi, Indiferent cât de mare sau mică este comunitatea online a fiecăruia, toți avem un brand personal. Ceea ce nu realizăm, este atunci când venim cu o ofertă şi solicităm să discutăm o propunere de colaborare, de partea cealaltă, o să ne studieze profilurile şi ne va căuta pe Google pentru a se documenta să ştie ce prezentăm.
Încercați să faceţi acest exercițiu și numele dvs. Google chiar acum. Cel mai probabil, profilurile dvs. LinkedIn, Twitter, Facebook și Instagram apar în primele rezultate. Acum, faceți clic pe și aruncați o privire la ceea ce o perspectivă pe care o curtați va vedea.
Apoi, să ne întrebăm următoarele pentru a face un audit de brand personal.
Tezele de mai sus sunt motivele pentru care brandul personal contează.
Vom specifica câteva lucruri pe care le putem face imediat pentru a vă dezvolta brandul personal: Citiţi continuare