.

E cunoscut că oamenii fac parteneriate cu cei în care au încredere. Iar dacă există măcar un singur motiv pentru care ar trebui să investim, este acela de a investi în propria dezvoltare, în creșterea fiecăruia ca un brand personal. Vânzările și marketingul sunt doar instrumente asemenea întâlnirilor în calitate de brand şi suntem atrași de oamenii cu care ne simțim confortabil şi importanţi.

Percepția este realitatea.

Astăzi majoritatea fac eforturi pentru a-şi crea o imagine prin social media şi, Indiferent cât de mare sau mică este comunitatea online a fiecăruia, toți avem un brand personal. Ceea ce nu realizăm, este atunci când venim cu o ofertă şi solicităm să discutăm o propunere de colaborare, de partea cealaltă, o să ne  studieze profilurile şi ne va căuta pe Google pentru a se documenta să ştie ce prezentăm.

Să devii cineva care nimeni nu a crezut-o că ai putea fi. Nici măcar tu!

Încercați să faceţi acest exercițiu și numele dvs. Google chiar acum. Cel mai probabil, profilurile dvs. LinkedIn, Twitter, Facebook și Instagram apar în primele rezultate. Acum, faceți clic pe și aruncați o privire la ceea ce o perspectivă pe care o curtați va vedea.

  • ·       Aveți o prezentare profesionistă?
  • ·       Când ați postat ultima dată pe Twitter?
  • ·       Contul de Instagram prezintă un amestec de hobby-uri și interese personale?
  • ·       Ce experienţe postaţi pe blog personal?
  • ·       Compania dvs distribuie partajează conținut despre dvs?

Apoi, să ne întrebăm următoarele pentru a face un audit de brand personal.

  • ·       Folosiți social media pentru a împărtăși știri despre activitatea companiei?
  • ·       Folosiți Facebook pentru a vă conecta cu mai mulţi în grupurilor specializate?
  • ·       Când te duci la întâlniri de afaceri, foloseşti LinkedIn pentru documentare?
  • ·       Participați activ la discuții cu colegii din domeniul de activitate?

Tezele de mai sus sunt motivele pentru care brandul personal contează.

Vom specifica câteva lucruri pe care le putem face imediat pentru a vă dezvolta brandul personal: Citiţi continuare