logo_admiterea500logo_admiterea500logo_admiterea500logo_admiterea500
  • HOME
    • Educatie
    • Burse
  • Centre de Excelenta
  • Universitati
  • Scoli
  • Despre noi
  • Centrul de Excelență în Securitatea Frontierei
  • Centrul de Excelenţă în Economie şi Finanţe
Adevărul despre Statele Unite, povestită de un student chinez
29 August 2018
Guvernul Japoniei oferă o bursă deplină pentru un student
3 September 2018

Testează-ţi brandul personal

E cunoscut că oamenii fac parteneriate cu cei în care au încredere. Iar dacă există măcar un singur motiv pentru care ar trebui să investim, este acela de a investi în propria dezvoltare, în creșterea fiecăruia ca un brand personal. Vânzările și marketingul sunt doar instrumente asemenea întâlnirilor în calitate de brand şi suntem atrași de oamenii cu care ne simțim confortabil şi importanţi.

Percepția este realitatea.

Astăzi majoritatea fac eforturi pentru a-şi crea o imagine prin social media şi, Indiferent cât de mare sau mică este comunitatea online a fiecăruia, toți avem un brand personal. Ceea ce nu realizăm, este atunci când venim cu o ofertă şi solicităm să discutăm o propunere de colaborare, de partea cealaltă, o să ne  studieze profilurile şi ne va căuta pe Google pentru a se documenta să ştie ce prezentăm.

Să devii cineva care nimeni nu a crezut-o că ai putea fi. Nici măcar tu!

Încercați să faceţi acest exercițiu și numele dvs. Google chiar acum. Cel mai probabil, profilurile dvs. LinkedIn, Twitter, Facebook și Instagram apar în primele rezultate. Acum, faceți clic pe și aruncați o privire la ceea ce o perspectivă pe care o curtați va vedea.

  • ·       Aveți o prezentare profesionistă?
  • ·       Când ați postat ultima dată pe Twitter?
  • ·       Contul de Instagram prezintă un amestec de hobby-uri și interese personale?
  • ·       Ce experienţe postaţi pe blog personal?
  • ·       Compania dvs distribuie partajează conținut despre dvs?

Apoi, să ne întrebăm următoarele pentru a face un audit de brand personal.

  • ·       Folosiți social media pentru a împărtăși știri despre activitatea companiei?
  • ·       Folosiți Facebook pentru a vă conecta cu mai mulţi în grupurilor specializate?
  • ·       Când te duci la întâlniri de afaceri, foloseşti LinkedIn pentru documentare?
  • ·       Participați activ la discuții cu colegii din domeniul de activitate?

Tezele de mai sus sunt motivele pentru care brandul personal contează.

Vom specifica câteva lucruri pe care le putem face imediat pentru a vă dezvolta brandul personal: Citiţi continuare

 

Share

Related posts

5 September 2018

Aşa se formează adevărații campioni


Citeste
4 September 2018

Autenticitate – regula de aur pentru un brand personal de succes


Citeste

Intenția de a deveni un lider, nu trebuie confundată cu aroganța de a acționa deja ca un bogat

29 August 2018

Cum poţi caştiga bani și nimeni nu-ţi va fi dator?


Citeste

Universitatea de Studii Europene din Moldova

Universitatea de Studii Europene din Moldova

Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu” din Republica Moldova

Institutul de Ştiinţe Penale şi Criminologie Aplicată

Stiri educatie

  • USMF lansează inițiativa creării rețelei diasporei științifice medicale
  • Procesul educațional, reluat din 16 martie
  • Şcolile, liceele, colegiile și universitățile din țară vor activa online
  • Patru universităţi din ţară vor preda antreprenoriatul în IT
  • Notele de la tezele semestriale din sesiunea de iarnă 2020 vor fi considerate ca note curente
  • A fost aprobat orarul examenelor de absolvire, sesiunea 2021
  • USMF „Nicolae Testemițanu” a anunțat rezultatele intermediare ale concursului de admitere pentru anul de studii 2020-2021