Pentru a transforma o idee într-o întreprindere de suscces, trebuie să te cunoşti bine pe tine, să înțelegeți elementele de bază ale unei întreprinderi, să știți cum să construiți relații, cum să motivația și să gestioneyi schimbările. O strategie de conducere personală este un plan de acțiune pentru dobândirea și stăpânirea acestor abilități de bază.

După cum am scris într- un articole Derek Lidow, începeți să evaluați motivațiile, trăsăturile și abilitățile dvs actuale. Apoi, sa vă consultaţi cu mentorul care vă oferă sfaturi și asistență, scrieți un rezumat al locului în care simțiți mai bine, pe măsură ce vă începeți călătoria în afaceri sau în propria dezvoltare. Ce te motivează cu adevărat? Ce trăsături sunt de natură să vă ajute sau să vă țină pe loc? Pe o scară care pornește de la bază la competență, pentru a stăpâni la cel mai bine din nişă, cât de buni sunteți la aptitudinile de bază?

Odată ce ați stabilit aceste principii – toate acestea neapărat s-au concentrat asupra trecutului și prezentului dvs. – sunteți gata să vă adresați viitorului: acțiunile pe care intenționați să le întreprindeți pentru a dobândi, dezvolta și stăpâni abilitățile necesare pentru a deveni un antreprenor de succes. Dacă găsiți perspectiva descurajantă, încercați să rupeți documentul în jos în aceste părți gestionabile:

  • Începeți cu o serie de declarații care vă surprind intențiile. Evident, una dintre aceste intenții este să vă dezvoltați compania într-o întreprindere producătoare de valori și auto-susținută. Deși poate părea fără îndoială că scrierea în limbaj îndrăzneț și lipsit de ambiguitate o ridică la statutul unui angajament față de tine însuți. Spuneți-vă intenția de a vă dezvolta ca lider – din nou, o promisiune dată vouă, a cărei înregistrare ar trebui să vă întărească hotărârea. Scrieți decizia dvs. de a vă depăși temerile și alte obstacole în calea succesului pe care le-ați identificat mai devreme în procesul de a vă dezvolta ca persoana sau ca companie lider. Determinarea intențiilor dvs. nu se referă la strategia de piață sau la dezvoltarea produselor, ci la motivația și voința dumneavoastră de a reuși.
  • Descrieți ce măsuri de diminuare veți folosi pentru a compensa trăsăturile de personalitate care vă vor opri cel mai mult. De exemplu, dacă sunteți un introvert puternic și vă simțiți neconfortabil în grupuri, vă alăturați lui Toastmasters și învățați să controlați aceste temeri. Sau dacă vă simțiți inconfortabil să luați decizii, ceva care cu siguranță vă poate reține ca lider, apoi dezvoltați un proces de luare a deciziilor. Un tânăr antreprenor cu care lucram era foarte conștient de indecizia ei. “Când se confruntă cu o decizie importantă, înfricoșătoare”, a scris ea în planul ei de acțiune, “în cele din urmă voi decide, întrebându-mă:” Care sunt cele mai bune și cele mai grave lucruri care pot să se întâmple dacă i-au decizia într-un fel? care sunt cele mai bune și cele mai rele lucruri care mi se pot întâmpla dacă fac aşa sau altfel?“
  • Scrieți acțiunile cheie pe care intenționați să le întreprindeți pentru a dezvolta resursele umane pe care le aveți deja la dispoziție. Aceasta include atât angajații, cât și pe voi înșivă, ca lider angajat în propria companie. Aceasta ar putea include listarea responsabilităților și a persoanelor cărora le veți delega.
  • Specificați modul în care veți merge în ceea ce privește îmbunătățirea competențelor esențiale în cazul în care nu veţi dispune de timp. De exemplu, dacă schimbarea principală este dificilă pentru dvs., notați exact cum veți căuta persoana executivă și din ce surse veţi achita o firmă de consultanță, mentor sau un curs de dezvoltare executivă. S-ar putea să includeți și un termen limită prin care veți căuta această sursă.
  • Specificați un proces simplu pe care îl veți pune în aplicare pentru a vă asigura că vă dezvoltaţi ca Brand, inclusiv planul dvs. de acțiune. Pe măsură ce creșteți și învățați, puteți descoperi unele motivații ascunse anterior. Puteți constata că atenuarea trăsăturilor de personalitate sau dezvoltarea anumitor abilități s-au dovedit a fi mai dificile decât credeți. Periodic revizuirea conceptul de Persoanal Branding vă va obliga să vă gândiți la ce măsuri viitoare ați putea lua și să vă angajați să le faceți. Ar putea, de exemplu, să luați o zi la fiecare șase luni pentru a vă revizui planurile de dezvoltare personală.

Nu există nici o modalitate corectă sau greșită de a vă planifica planul de dezvoltare. Singura cerință este să fie scrisă – un Ghid. Dincolo de asta, ar trebui să o faceți în orice formă pe care credeți că o va convinge să vă respectaţi promisiunile. Dacă aceste forme sunt suficiente pentru dvs., este bine. Dar puteți lua în considerare și alte forme – un eseu, de exemplu, sau un CV imaginar cu datele viitoare prin care ați dobândit abilitățile necesare.

Cele 3 etape ale eșecului în viață și afaceri

Sau puteți să o scrieți ca și cum ar fi o revizuire a performanței de către o terță parte neutră: “Deși Karen este bună în motivarea altora și construirea de relații, ea nu are o înțelegere a principiilor de bază ale întreprinderii, pe care trebuie să le dobândească în următoarele șase luni dacă se implică pentru a reusi. Ea ar trebui să se înscrie într-un program executiv de seară la școala de afaceri a universității locale sau la cursurile unui mentor. “Dacă vă vedeţi pe măsură ce vă imaginați ca un om de succes ar putea să vă dea un plus psihologic de care aveți nevoie pentru a face față planului dumneavoastră.

Poate cel mai eficient taskmaster ești tu. Dacă da, încercați să scrieți planul de acțiune ca pe o autobiografie în viitor. Alegeți un termen limită până la care doriți să vă dezvoltaţi o anumită abilitate și să scrieți despre ea ca și cum ați fi trecut deja: În toamna anului 2015, când am văzut în cele din urmă cum aroganța mea percepută înstrăinează membri valoroși din echipa mea, am căutat un executiv antrenor care m-a învățat în abilitățile de ascultare; Am citit câteva din literatura recenta despre atenție, am luat meditație despre atenție și am vorbit sincer cu mentorul meu despre experiența lui cu colegii pe care îi percepea arogant. Din aceste activități, am dezvoltat în curând o modalitate mai eficientă de a colabora cu membrii echipei fără a fi neautorizată, pentru că am învățat, de asemenea, cauzele profunde ale nerăbdării și excitabilității mele.

Ideea este de a alege orice formă este cel mai probabil să te facă să te ții responsabil. În cele din urmă, ar trebui să concretizaţi sarcina de a vă dezvolta același angajament, angajament și energie pe care le aduceți dezvoltării personale şi a ideii de afaceri. În caz contrar, ambele sunt susceptibile de a se realizate.

Un Brand este o promisiune dată vouă personal!